dagens film

the proposal är en skön film
att bara slänga på när det rengar ute och har inget att göra
idag har jag njutit i soffa med denna film och det är inte första gången jag ser den
när jag hyr filmer så hyr jag 2 av 3 gånger filmer jag har sätt ,vet inte varför men då vet man att dom är bra

handling:

Den krävande kvinnliga chefen gifter sig med sin unge manlige assistent för att slippa skickas tillbaka till Canada. Det hela är bara ett skenäktenskap men efter ett tag dyker äkta känslor upp… jätte bra film men för att få 5FF
måste jag vilja se om filmen på engång efter jag har sätt den
och det vill jag bara med dessa tre the sleepover,new moon och twilight
jag fastnar när jag ser dom vet inte varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0